ایجاد پروژه C++ در Unreal

بیایید پروژه ای را ایجاد کنیم که به عنوان یک آموزش در قسمت اول استفاده می شود. نسخه Unreal Engine مورد استفاده در این پروژه 4.25 است. Unreal Engine را راه اندازی کنید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، Games in New Project Category را انتخاب کنید. برای ادامه روی دکمه Next کلیک کنید.


در صفحه بعدی، الگوی مورد استفاده بازی را انتخاب خواهید کرد. این پروژه از قالب سوم شخص استفاده خواهد کرد. آن را انتخاب کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.


در صفحه تنظیمات پروژه، روی دکمه نشان‌دهنده Blueprint کلیک کنید و C++ را انتخاب کنید. گزینه های دیگر مورد استفاده در این پروژه Desktop / Console هستند. حداکثر کیفیت؛ با محتوای شروع و ردیابی پرتو غیرفعال. نام TutoProject را برای پروژه وارد کرده و روی دکمه Create Project کلیک کنید.


متن و Static Meshes که در وسط سطح هستند را انتخاب کنید و کلید Del را فشار دهید تا حذف شوند. این است که فقط بازیکن، کف و دیوارهای جانبی باقی بماند.


ما به مختصاتی نیاز داریم که منطقه ای را که می توانیم آیتم هایی را که توسط بازیکن جمع آوری می شود ایجاد کنیم را مشخص می کند. این مقادیری هستند که من برای این منطقه محصور شده توسط دیوارها پیدا کردم:
مقدار X می تواند از 1800- تا 1000 متغیر باشد.
مقدار Y می تواند از 1400- تا 1400 متغیر باشد.
مقدار Z که موقعیت کف را مشخص می کند 130 است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed