مشاهده پروژه C++ در ویژوال استودیو

پس از ایجاد یک پروژه ++C در Unreal Engine، ویژوال استودیو به طور خودکار باز می شود. ویژوال استودیو از مفاهیم Solutions و Projects استفاده می کند. پروژه های مرتبط در یک Solution ذخیره می شوند.
Unreal Engine یک فایل Solution به نام TutoProject.sln ایجاد کرد. این Solution شامل دو پروژه است، یکی با نام UE4 که شامل فایل های Unreal Engine است و دیگری با نام TutoProject که حاوی فایل های بازی ما است.
تصویر زیر پنجره Visual Studio Solution Explorer را نشان می دهد. به طور پیش فرض باز است، اما اگر قابل مشاهده نیست، می توانید آن را در منوی View > Solution Explorer باز کنید.


نکته ای برای کسانی که شروع به برنامه نویسی به زبان C++ در Unreal Engine می کنند: در ابتدا نگران درک معنای تمام فایل های موجود در پروژه نباشید. روی فایل هایی که می توانید ویرایش کنید و مکانی که فایل هایی که ایجاد می کنید قرار می گیرند تمرکز کنید.
کلاس های C++ پروژه ای که ساختیم در تصویر بالا در مسیر Games/TutoProject/Source/TutoProject قابل مشاهده است. یک کلاس ++C با دو نوع فایل نمایش داده می شود. یکی از انواع فایل ها دارای پسوند h است و به عنوان Header شناخته می شود. این فایل شامل تعریف کلاس C++ می باشد. نوع فایل دیگر دارای پسوند cpp. است و شامل اجرای توابع یک کلاس C ++ است.
در تصویر بالا، می بینیم که در حال حاضر سه کلاس C++ در پروژه ما وجود دارد:
TutoProject: این کلاس توسط Unreal Engine استفاده می شود، شما آن را تغییر نمی دهید.
TutoProjectCharacter: این کلاس نشان دهنده بازیکن است.
TutoProjectGameMode: در این کلاس قوانین بازی را قرار می دهیم.
تغییرات ایجاد شده در کلاس های C++ باید کامپایل شوند تا در بازی اعمال شوند. کامپایل فرآیند تبدیل کد متنی ++C به یک برنامه است.
برای کامپایل پروژه در ویژوال استودیو، روی فایل پروژه TutoProject کلیک راست کرده و گزینه Build را انتخاب کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه کامپایل از ویرایشگر Unreal Engine کامپایل کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu